Kedves Vendégeink!
Amennyiben a rendelt étellel vagy munkatársunkkal problémája volt, kérjük a következő elérhetőségeken jelezni szíveskedjen:
-farkastanyaetterem@gmail.com, monikagocza@gmail.com
A levélben írja meg a rendelés pontos dátumát, hogy mit rendelt és körülbelül mikor. Rendelését csak rövid ideig tudjuk név alapján visszakeresni, mivel az adatokat 48 óra után töröljük, telefonszám megadása nem kötelező, azonban nagyban segíti a kommunikációt.*
Az étel minőségével kapcsolatos panaszát a lehető legrövidebb időn belül az étterem telefonszámán közölje kollégáinkkal, mert csak abban az esetben tudjuk kicserélni a rendelést (másnapi panasz esetén sajnos erre nincs lehetőség).
Amennyiben a rendelt étellel kapcsolatban minőségi kifogással élne, azt csak abban az esetben fogadjuk el, ha a kifogásolt ételt visszaszolgáltatja ( a "megettük a pizzát, de nyers volt" panasz esetén nem tudjuk cserélni és kompenzálni a rendelést).
Amennyiben valamelyik kollégánkra van panasza, azt elegendő emailen jelezni, a munkaköre (pultos, felszolgáló) és időpont megjelölésével, hiszen így tudjuk beazonosítani munkatársunkat.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük szépen!
*Személyes adatokat nem őrzünk meg, illetve harmadik félnek sem adjuk tovább.
|